אורח בקבר רחל: יוחנן דנינו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אורח בקבר רחל: יוחנן דנינו
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן 1 Comment on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת ביקורי המפכ״ל ביחידות השונות במהלך הימים האחרונים ביקר מפכ״ל המשטרה רנ״צ יוחנן דנינו במשימות משמר הגבול בקבר רחל, לאחר מכן קיים שיחה עם הלוחמים בבסיס ״יהודאי״. את המפכ״ל ליוו בביקור מפקד משמר הגבול, ניצב עמוס יעקב, מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריאנטה, מפקד מג"ב ירושלים, תת ניצב יזהר פלד וקצינים בכירים נוספים.

    מפקד מג"ב עוטף ירושלים, ניצב משנה שוקי תחכאוכה ומפקד הגדוד הדרומי של העוטף , סגן ניצב אבי ביטון, הובילו את הסיור בגזרת קבר רחל והעוטף ופרסו בפני המפכ״ל את האתגרים השונים העומדים בפני הלוחמים ואת פעילות היחידות בימים מורכבים אלו.

    מפכ״ל המשטרה שיבח את הלוחמים והדגיש כי אודות לפעילות מאומצת בימים סוערים אלה, מצליחים הלוחמים לשמור על השגרה בקבר רחל, ולאפשר למתפללים להמשיך ולפקוד את הקבר.

    לאחר מכן המשיך המפכ״ל לבסיס מג"ב ירושלים ״יהודאי״, שם ערך שיחה עם הלוחמים , לרבות לוחמי המילואים, שגויסו באופן מיידי עם פרוץ המערכה לתגבור כוחות ושולבו במשימות השונות ברחבי העיר וסביבתה.

    בשיחה ציין המפכ״ל ״אני מבקר בימים האחרונים ביחידות השטח,אני רואה את הברק בעיני הקצינים והלוחמים שלמרות עבודה מאומצת ופעילות סביב השעון וללא מנוחה אינם מרפים לרגע, עם ישראל כולו רואה את המאמץ הבלתי מתפשר שלכם,אני יודע שיש על מי לסמוך״IMG-20140713-WA0132

    IMG-20140713-WA0133

    IMG-20140713-WA0138



    0 תגובות